Als medewerker in de thuiszorg is het iedere dag een uitdaging en meteen ook de meest afwisselende job die je maar kan bedenken. Je wordt geconfronteerd met uiteenlopende situaties en diverse mensen en iedereen heeft wel iets te zeggen. Maar hoe reageer je hier op, hoe luister je, waarop moet je letten en wat antwoord je best in bepaalde situaties.
In deze praktijkgerichte opleiding leren we hoe te communiceren. Ook het belang en het voordeel van een goede communicatie wordt geoefend. In het bijzonder wordt geoefend met verbindende communicatie naar zowel de klant, leidinggevende en zichzelf toe. Enige mildheid naar zichzelf toe kan wonderen doen.
In deze praktijkgerichte opleiding leren we hoe te communiceren. Ook het belang en het voordeel van een goede communicatie wordt geoefend. In het bijzonder wordt geoefend met verbindende communicatie naar zowel de klant, leidinggevende en zichzelf toe. Enige mildheid naar zichzelf toe kan wonderen doen.
Inhoud
|
Methodiek
|
Resultaat
|
Praktische informatie
Duurtijd2 dagdelen ( 2 * 3,5 u)
|
Voor wieVoor huishoudhulpen & verzorgenden.
Aantal deelnemers: min. 6 / max. 15 |
KostprijsSubsidies VVSG – Diverscity - boeken bij De Gestreepte Giraf // niet leden gelieve contact nemen met TalentIndex
|
LocatieIn de organisatie of gehuurde externe locatie in stad of gemeente naar keuze
|