In deze opleiding leer je in gesprek gaan met verschillende types klanten/ ouders. Elk type heeft een bepaalde stijl en zaken die hij/zij belangrijk vindt. Hoe meer je je eigen communicatiestijl daarop kan afstemmen, hoe beter je kan communiceren met deze klant. Op die manier kan je bijvoorbeeld ook een betere match maken tussen jezelf en de klant of kan je samen beter een oplossing zoeken. In Corona tijden is het duidelijk geworden dat een sterke band met jouw ouders heel belangrijk is.
Het leidt tot betere communicatie, meer onderling begrip en het beter navolgen van de veiligheidsnormen. Met deze interactieve van 3 uren zoom willen we praktische tools en inzichten aanbieden die kunnen helpen om jezelf de kracht te geven om daadwerkelijk de klant centraal te plaatsen en verbinding met de jezelf en de klant zodat de samenwerking nog meer synchroon kan verlopen.
Het leidt tot betere communicatie, meer onderling begrip en het beter navolgen van de veiligheidsnormen. Met deze interactieve van 3 uren zoom willen we praktische tools en inzichten aanbieden die kunnen helpen om jezelf de kracht te geven om daadwerkelijk de klant centraal te plaatsen en verbinding met de jezelf en de klant zodat de samenwerking nog meer synchroon kan verlopen.
Inhoud
|
Methodiek
ZOOMSESSIE VAN 3 UREN |
Resultaat
|
Praktische informatie
Duurtijd1 dagdeel (1 * 3 u)
|
Voor wieMedewerkers in de kinderzorg.
Aantal deelnemers: min. 6 / max. 12 |
KostprijsSubsidies VVSG – Diverscity - boeken bij De Gestreepte Giraf // niet leden gelieve contact nemen met TalentIndex
|
LocatieOnline zoom
|