In deze online opleiding zoomen we letterlijk in op de communicatie binnen de thuiszorg. Hoe ga je op een goede manier communiceren met de klant en met de leidinggevende. Hoe ga je om met en hoe geef je feedback, wat en hoe rapporteer ik aan mijn leidinggevende? Soms evident vanuit het standpunt van de leidinggevende en de klant maar niet altijd duidelijk en haalbaar voor jou.
Tijdens deze training oefenen we a.d.h.v. dagelijkse situaties en leren we onze 'saboteurs' - die een goede communicatie in de weg staan - kennen. Ons eigen assertiviteitsprofiel wordt in kaart gebracht en toegepast binnen het werkkader. Deelnemers verlaten deze training met een persoonlijk en praktisch actieplan vol met tips en tricks.
Tijdens deze training oefenen we a.d.h.v. dagelijkse situaties en leren we onze 'saboteurs' - die een goede communicatie in de weg staan - kennen. Ons eigen assertiviteitsprofiel wordt in kaart gebracht en toegepast binnen het werkkader. Deelnemers verlaten deze training met een persoonlijk en praktisch actieplan vol met tips en tricks.
Inhoud
|
Methodiek
|
Resultaat
|
Praktische informatie
Duurtijd1 dagdeel (1 * 3 u)
|
Voor wieVoor huishoudhulpen & verzorgenden.
Aantal deelnemers: min. 6 / max. 15 |
KostprijsSubsidies VVSG – Diverscity - boeken bij De Gestreepte Giraf // niet leden gelieve contact nemen met TalentIndex
|
LocatieOnline zoom
|